Badeengler

Badeengler

onsdag 27. januar 2010

27.januar !!!

Tidlig morgen og min kjære mann farer avgårde, tidlig, tidlig..... blir liggende å murmle litt med barna i sengen før jeg plutselig kommer på at jeg faktisk er 47 år i dag! Spretter opp og "what!!!", min kjære glemte å gratulere meg med dagen ... hm...
Etter å ha avlevert unger på skole og i barnehagen, sang jeg bursdag sangen for meg selv i bilen og takket for den!
På skolen skulle jeg ha HLR med 7.trinn. De sang bursdag sang og danset for meg!!! På lærerværelse sang de bursdagsangen flere ganger i dag. I mobilen kom det flere varianter av bursdagsangen og masse hyggelige meldinger. På Facebook kom det langt over 100 gratulasjoner, så summa sumarum så har vel dette vært den bursdagen med flest gratulasjoner EVER!
En litt lei seg mann som kommer hjem etter hvert og forteller at han ble lei seg inni seg fordi han hadde glemt min dag.

Jeg har hatt en fin dag, om enn litt anderledes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar